Механічна обманка каталізатора (проставка під другий лямбда зонд) (емулятор для кисневого датчика).
Проставка під лямда зонд, обманка лямбды, обманка другого лямбда зонда, обманка датчика кисню, емулятор, обманка каталізатора – простий, але дієвий винахід – черговий шедевр від послідовників великого Кулібіна.
Напевно самим вірним визначенням цього виробу було б: обманка електронного блоку управління (ЕБУ) автомобіля, що сигналізує про неправильної роботи каталізатора (каталітичного нейтралізатора). Але напевно так було б занадто складно.
Відразу одне застереження від широко поширеної помилки – обманка другого лямбда зонда (обманка каталізатора) не є панацеєю від будь-яких проблем, про яких сигналізує ЕБУ і навіть якщо «горить» "Check engine" – це не означає автоматично, що у Вас проблема саме з каталізатором. Як варіант, у Вас може бути зіпсований лямбда зонд і тоді проставка Вас не врятує.
Але якщо на приладовій панелі Вашого автомобіля вічним вогнем миготить перед очима «Check», а комп'ютерна діагностика показує помилки P0420-P0430, P0422, 0420, 0422, 16804 («Низька ефективність роботи каталізатора», «Несправність каталізатора») і у Вас немає бажання/можливості витрачається на новий каталізатор,то тоді ввівши в віконце пошукової системи – «купити обманку каталізатора» або «купити обманку лямбда зонда» ви на правильному шляху.
Для початку про причини і наслідки: причина такого «поведінки» комп'ютера в тому, що Ваш каталізатор вже виробив свій ресурс (в ньому не відбувається в достатній мірі каталітичне розщеплення, допалювання палива), і лямбда зонд розташований після каталізатора (як варіант - в деяких моделях другий лямбда зонд може бути вбудований прямо всередину каталізатора) фіксує аномальні зміни складу повітряної суміші (в основному змісту кисню). При цьому варіантів, що ж сталося з Вашим каталізатором може бути кілька: перший – зруйнувався каталітичний шар (напилення з дорогоцінних металів) при цьому без зміни залишився внутрішній каркас (соти); другий – власне руйнування внутрішнього наповнення - стільники руйнуються, забивається їх просвіт, елементи сот самостійно пересуваються по вихлопного тракту. В принципі перший варіант все одно раніше чи пізніше переходить у другий. Часто при цьому «мізки» автомобіля починають щось вигадувати», щоб компенсувати ці зміни, і це може привести до некоректної роботи двигуна (підвищується витрата палива, виникають проблеми з пуском холодного і прогрітого двигуна і тд). Якщо просвіт сот каталізатор забитий – вихлопним газам важко виходити через вихлопну систему і вони створюють додатковий тиск - автомобіль «тупить», рветься гофра ну і двигуну природно це все не приносить нічого хорошого. Ну а якщо відкололися частинки сот починають «гуляти» по вихлопній системі це вже просто небезпечно.
Для чого Вам необхідно купити обманку каталізатора (другого лямбда зонда)?
Якщо Ви зробили діагностику і впевнені в тому, що каркас (внутрішнє наповнення, стільники) знаходяться в доброму стані, а проблема недостатньої ефективності роботи каталізатора все-таки існує, то щоб уникнути проблем з ЕБУ Вам необхідно встановити обманку (проставку, емулятор) кисневого датчика (лямбда зонда).
Якщо каталітичному нейтрализатору Вашого автомобіля поставили невтішний діагноз, і Ви прийняли рішення позбутися від нього і не встановлювати новий (встановити полум'ягасник) Вам теж необхідно зайнятися пошуком обманки каталізатора.
Чому ми пропонуємо Вам купити механічну обманку лямбда зонда ?
Головний аргумент, яким ми керувалися: механічна обманка (проставка) найпростіший і від цього надійний і дешевий спосіб обдурити «мізки» автомобіля, стурбовані погіршенням екологічної ситуації. Можна звичайно використовувати електронну обманку, але вона не вічна і коштує дорожче. Можна вправити ці самі автомобільні «мізки» («перепрошити»), але вартість цієї процедури приблизно така ж як поставити хороший новий універсальний каталізатор. Як говориться – «навіщо платити більше?».
Як працює механічна обманка лямбда зонда (каталізатора)?
Механічна обманка лямбда зонда – це пристрій, який являє собою проставку під другий лямбда зонд з отвором певного перерізу, через яке проникає рівно стільки вихлопних газів з киснем, скільки потрібно, щоб кисневий датчик фіксував приблизно те вміст кисню, яке він зазвичай фіксує при нормально працюючому каталізаторі. Суть методу полягає в тому, що треба змусити "дихати" лямбда-зонд "чуть подальше" от выхлопного тракта, да "через небольшую дырочку" - в результате электронный блок управления (ЭБУ) будет получать данные с лямбда зондов, которые будут позволять ему «думать», что все в порядке.
Итак снимаем второй лямбда вворачиваем на освободившуюся резьбу обманку катализатора и сверху уже в обманку вворачиваем обратно лямбда зонд. После этого сбрасываем старые ошибки (либо снятием клеммы аккумулятора, либо компьютерной диагностикой – это у кого как). "Check engine" не должен больше загораться.
В принципі, виготовленням обманки каталізатора можна зайнятися самостійно знайти в Інтернеті всі необхідні розміри, знайти толкового токаря і вперед. Можна купити обманку лямбда зонда (кисневого датчика) вже готову. Другий варіант менш клопіткий і більш надійний. Та й ціна обманки не особливо відрізняється від витрат на її виготовлення.
.