Кошик
551 відгук
АВТО КОМФОРТ +
+380 (95) 793-96-07
+380 (96) 097-97-11
+380 (63) 642-77-07

Захист картера двигуна, піддона картера)

З наближением холодів все більша кількість автолюбителів починає замислюватися про такий далеко не даремне девайсі автомобіля як захист двигуна. Вважається, що взимку цього кузовний елемент потрібніше, хоча з власного досвіду скажу, що влітку я дякував Богові і попереднього господаря мого авто за наявність на дні мого автомобіля якісною захисту двигуна навіть частіше ніж взимку. Думаю це пояснюється тим, що взимку ми намагаємося їздити акуратніше знаючи і постійно думаючи про потенційну небезпеку, а влітку часто рівна і гладка поверхня проїзних шляхів заспокоює і розхолоджує і в результаті як йдеться (якщо перевести на літературну мову) «Біда підкралася непомітно».

За своїм безпосереднім призначенням її ще називають захист піддона картера. Напевно це більш правильна назва. Оскільки випадки коли від удару днищем автомобіля пошкоджується безпосередньо двигун досить рідкісні, а от пошкодження картера в таких випадках явище буденне.

Враховуючи в якій країні живемо і якими дорогами їздимо думаю, що дуже мало у нас автолюбителів, які не цікавилися питанням безпеки розташованих внизу вузлів автомобіля, але впевнений, що такі все-таки є. Тому уточнимо – ні у однієї іномарки в штатну комплектацію такий кузовний елемент як металева захист піддона картера двигуна) не входить. Вперто ігнорують виробники благополучної Європи, Японії і тд наші національні особливості догляду за автодорогами. Більшість іномарок комплектуються пластикової захистом низько розташованих вузлів автомобіля від пилу, вологи, бруду – так званий пильовик. Вкрай рідко замовити сталеву захист піддону картера можна у виробника як додаткову опцію.

Чому передбачливій автолюбителю варто купити захист картера (піддону)?

Масляний піддон картера двигуна зазвичай виготовляється з досить крихкого матеріалу (силуміну). На удари цей матеріал явно не розрахований і від удару об твердий предмет, навіть на невеликій швидкості, він руйнується. Найбезпечніший результат такої події – заміна піддону картера. Це вже істотно дорожче ніж купити захист двигуна (витратиться доведеться не тільки на новий піддон, але і на нове масло і на доставку автомобіля від точки А (місце події) в точку Б (СТО)), плюс безцінний час і нерви. У деяких автомобілях піддон не відкручується, тоді доводиться міняти весь корпус двигуна. Як не парадоксально, але достатньо випадків, коли пробоїна в картері і «догляд» масла проходить повз увагу автолюбителя – не вчасно двигун заглушений, в таких випадках черевато капремонтом або заміною двигуна.

Загалом ,як кажуть, дай Бог, щоб захист картера Вам не придалася, але була завбачливо встановлено, ніж навпаки.

Що з себе являє захист картера (піддона картера двигуна)?

Захист двигуна – неоригінальний кузовний елемент автомобіля. Закриває (захищає) від прямих ударів двигун, а якщо точніше то масляний картер двигуна. Найчастіше, при поперечному розташуванні двигуна, захист картера і закриває корпус коробки передач (КПП). При вдалому розташуванні технологічних отворів на автомобілі захист піддону картера може закривати і радіатор.

Захист двигуна виготовляється під конкретне кузов. При її виготовленні враховується рік випуску автомобіля, об'єм двигуна, а іноді і потужність двигуна, і місце складання авто. Там де це технологічно виправдане, робляться лючки для заміни фільтрів і зливу масла. Крім цього, захист картера комплектується кріпленням і легко встановлюється на штатні місця

Які бувають захисту двигуна ?

За останні десятиріччя було зроблено чимало спроб удосконалити захист двигуна. Виготовляють захисту картера і з нержавіючої сталі, і алюмінію, і з титану, і з композитних матеріалів (склопластик, вуглепластик (карбон), кевлар). Об'єктивна перевага таких захистів піддону – вони не піддаються корозії. Більшість з них легше по вазі (але і істотно товщі) сталевих аналогів. Мінус – ціна таких захистів.

Тому самий распостраненый тип захисту картера в Україні (та й на всьому пострадянському просторі) - це сталева захист картера. Вона виготовляється із сталевого листа товщиною 2-3 мм і покривається антикорозійним покриттям (порошкове полімерне напилення). Цей вид захисту двигуна користується найбільшою популярність з-за оптимального співвідношення ціна-якість. Захисту картера ціна из холоднокатаной стали в несколько раз ниже аналогов из других материалов, а ее надежность им как минимум не уступает. Да она не вечная, но честно говоря крайне редко доводилось встречать людей, которым пришлось заменить защиту двигателя из-за того, что предыдущая «сгнила». Да она тяжелее композитной защиты,  но и существенно меньше уменьшает клиренс, а для автомобиля весом под тонну как минимум, а иногда и несколько тонн разница 3-5кг или 10-15кг не особо принципиальна.

Ну і нарешті купити металевий захист двигуна (піддону картера) не складе для Вас особливих проблем. На ринку України достатньо пропозицій на будь-яку марку і модель автомобіля іноземного виробництва.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner