Для чого потрібен каталізатор
Каталізатори
Для чого потрібен каталізатор?
Автомобільні каталізатори використовуються у вихлопних системах і призначені для зменшення викидів вихлопних газів в цілях екології. Вони діляться на три основних типи керамічні, хімічні, магнитнострикционные.
Розглянемо їх:
Перші являють собою стільниковий керамічну конструкцію (фільтр) на стільники якого нанесені на благородні метали, такі як паладій, платина і т. п.
Суть їх полягає в тому, що проходячи через стільникову конструкцію вихлопної газ проходить по більшій площі зіткнення з каталізатором і при контакті з поверхнею благородні метали окислюються, в ході реакції виділяється тепло і реакція прискорюється.
У підсумку стабілізується концентрація кисню перебуває у вихлопних газах і його консистенція стає задовільною для навколишнього середовища.
Хімічні каталізатори ще називають присадками.
Вони підвищують ефективність процесу спалювання палива а так само змінюють його консистенцію. Вони створюються з метою удосконалити деякі робочі характеристики палива. Ще з плюсів варто відзначити зниження витрати палива.
У фракційному складі дизельного пального вуглеводні найбільш важкі ніж у бензину. Енерговіддача такого пального вище і так як хімічні каталізатори (зокрема анамегаторы) вивільняють енергію спочатку закладеного більшої кількості зосередженої енергії то і ефективність (віддача) їх буде вище.
До мінусів хімічних каталізаторів варто зарахувати постійну необхідність їх заміни. А неправильна концентрація палива з каталізатором може викликати корозію та руйнування паливного бака.
Магнитнострикционные каталізатори на сьогоднішній день вважаються найкращими і є початком автотехнологии майбутнього.
За допомогою методу закладеного в даному каталізаторі вдається правильно зорієнтувати молекули палива, що збагачує його киснем і підвищує ефективність горіння за рахунок чого підвищується потужність мотора в результаті скорочується витрата пального. А екологічні характеристики поліпшуються в 34 рази.
Встановлення такого пристрою займе трохи часу, від 5 до 15 хвилин, але спершу потрібно продіагностувати і правильно скоригувати паливну систему.